2011年9月1日星期四

Uudam Inner Mongolian Mother In the Dream.mp4




我常去facebook,基本不发表什么,只是欣赏那些有关西藏的美妙图画,那是我梦寐的世界。最吸引我的,是阿嘉仁波切表的片、视频,寓意深,且有美感。然而,今天,我感的,既不是片,也不是视频,而是歌。有的是阿嘉仁波切从蒙文成藏文的,有的是从藏文文的,大家都很喜评论无数。因此,里,供者欣。——朱瑞




རྒྱང་རིང་རི་བོའི་རྩེ་མོ་ནསཡིད་འོང་མཛེས་པའི་མཚམས་སྤྲིན་འཆར།ཤུགས་དྲག་དྲན་གདུང་ཆེར་བརྟས་པས།
དབང་མེད་སྙིང་ནས་ཨ་མ་དྲན།

བུ་ང་ཕྱིར་ལོག་པར་རེ་ནས།
ཨ་མས་ཉིན་རེར་ཨོ་མ་མཆོད།
འོན་ཀྱང་རྒྱང་ལྟ་བྱེད་བཞིན་དུ།
དགོང་སྔོན་ཉི་མ་ལ་ཁར་ཉེ།
ཕ་ཡུལ་དུ་ལུས་པའི་མ་དྲིན་ཆེན།ངའི་སྲོག་ལས་ལྷག་པའི་སྙིང་གི་རྟེན།
ཨ་སྔོན་ནམ་མཁའི་མཐོངས་དབྱིངས་སུ།གློ་བུར་སྤྲིན་ཕུང་དཀར་བོ་འདུ།དྭངས་མས་སེམས་ཀྱིས་གསོལ་བཏབ་པས།
མའི་ཞལ་ཡིད་ངོར་ལྷམ་མེར་ཤར།

ལྕི་རིལ་ཚ་སྲེག་མེ་ཕུང་ཐོག
དྲོན་མོའི་ཇ་དྭངས་སྲོ་བཞིན་དུ།
མིག་ཟུང་བཅར་རེར་ཐང་ཆད་ཆད།
བུ་ང་སྒུག་པའི་དྲིན་ཅེན་མ།
ཕ་ཡུལ་དུ་ལུས་པའི་མ་དྲིན་ཆེན།ངའི་སྲོག་ལས་ལྷག་པའི་སྙིང་གི་རྟེན།

སྔོ་སངས་སངས་རྩ་ཐང་རི་བོ།
ཁྱེད་བྲེལ་བའི་རྔུལ་ཆུ་ཨེ་ཡིན།སྒྲིམ་མི་ནུས་ཚབ་ཚུབ་ངའི་སེམས།
སྙིང་མ་ཡུམ་དྲན་པས་ཡིན་ནམ།
འགྲན་རྩོད་འཁྲུགས་པའི་སྤྱི་ཚོགས་ནང་།སྔོན་ཐོན་མིན་ཀྱང་རྗེས་ལུས་མེད།
དྲིན་ལྡན་ཨ་མ་ཐུགས་མ་ཕམ།
བུ་ང་རིང་མིན་ཕྱིར་ལོག་ཡོང་ཕ་ཡུལ་དུ་ལུས་པའི་མ་དྲིན་ཆེན།ངའི་སྲོག་ལས་ལྷག་པའི་སྙིང་གི་རྟེན།




从那遥的山峰上,
生起了一朵朵的霞云,
从我苦思的心中,
不由得想念起了我的吉。

您盼望着我早点回家,
您天天我向天神洒牛奶,
您用累的那双眼睛,
望啊,望啊,太阳又近了西山。

留在了家里的妈妈——吉,
您是我唯一的依宝,您比我的命都重要 

在碧的虚空中,
忽然集聚了一白云,
在我纯净的祁涛下,
心中突然也显现出了吉的面孔。

在羊和牛的碳火上,
您将奶茶暖了又暖,
您目不睛的望着方,
只到困倦您等着我,敬吉。

留在了家里的妈妈——吉,
您是我唯一的依宝,您比我的命都重要 

那浅色的山群,
的好像在出汗,
儿子我在里也是心神不定,
是否想念吉太多的故啊?

争激烈的社会里,
我可能不会先但也不会落后,
恩重的您放心,
儿子我不久会成功地回家。

留在了家里的妈妈——吉,
您是我唯一的依宝,您比我的命都重要 

(阿嘉仁波切译为藏文和汉文)

没有评论: